poniedziałek, 28 lipca 2014

ŚWIĘTA KRÓWKA :)

Lipiec minął mi dość szybko, pod znakiem słońca i wody. Wróciłam do domu wypoczęta, z głową pełną pomysłów. Wakacje miała również moja maszyna do szycia, przez cały miesiąc nawet jej nie ruszyłam. Za to miałam ochotę pobawić się w sklejce, coś wyciąć i coś pomalować.....I tak oto zrobiłam "świętą krówkę", a w zasadzie trzy krówki. Dwie siostry bliźniaczki znalazły nowy dom i poleciały daleko, daleko....

Krówkę wycięłam ze sklejki o grubości 5 i 4 mm i pomalowałam farbami akrylowymi. Nóżki, skrzydełka, różki i uszka przymocowałam drucikiem, co sprawia że wszystkie elementy są ruchome. 
Wzór zaczerpnęłam  z gazetki wydawnictwa TOPP.



Zwróćcie uwagę, że łaciata dama ma nawet aureolkę na głowie :)




Oprócz krówki do mojej kuchni zawitały nowe gąski, prezent od koleżanki....


Po błogim lenistwie czas na pracę przy przetworach, ogórki kiszone na zimę to u nas podstawa....


Ale zanim wrócę do kiszenia ogórków to ogłoszę wyniki mojego błękitnego Candy :)
Tym razem girlanda z ptaszkami poleci do 

Agnieszki Mat z bloga włoskieslonce.blogspot.com

Agnieszko gratuluję i proszę o kontakt na maila :)
A wszystkim dziękuję za zabawę i miłe komentarze.

Basia




41 komentarzy:

  1. Fantastyczna:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. krówka boska!!! ten kącik z makatką śliczny, bardzo mi się u Ciebie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krowa jest czadowa!
    Zachwycam się nią zachwycam i patrzę, oczy przecieram i co widzę? Wygrałam ! Hurrrraaaa.
    Wreszcie będę mogła zachywcać się tymi cudeńkami nie tylko wpatrując się w monitor:)
    Wielkie dzięki!!!
    Pozdrawiam.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama zrobiłaś tą krówcię??? Extra!!! ja kiedys robiłam świnki ze skrzydełkami :-) pzdr!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejjj jaka fantastyczna Anielska Krówka!!!!! Świetna, po prostu rewelacyjna!!!! Taka zabawna, uroku pełna, sympatyczna krówka:))) Bardzo mi się podoba:)
    Gratuluję Agnieszce wygranych cudowności!!!:))) Szczęściara:)
    Pozdrawiam cieplutko i...smacznych kiszaków życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Krówka jest prześliczna:):):) i jak pięknie wpasowała sie do twojej kuchni Basiu:) a gąski cudne:)
    Pozdrawiam kochana:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta boża krówka Ci wyszła , i taka słodka :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjna ta krówka :) buzia sama mi się uśmiecha na jej widok :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świwetna krówka. Taka radosna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej coś pokręciłam :-).Jeszcze raz pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniołek krówka jest odjazdowa, świetnie ją wymyśliłaś.
    Gratulacje dla wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam krówki a Twoja jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje Agnieszce wygranej :-) a Tobie Basiu dziekuje za zabawe :-)
    Ciesze sie ze urlop sie udal :-) Krowka przecudna :-) a na sama mysl o domowych ogoraskach az slinka cieknie :-)
    Pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Święta krówka słodka :)
    Gratuluję Agnieszce wspaniałego prezentu.
    Dziękuję i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uśmiałam się do łez:)
    Kapitalna krowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój synek byłby zachwycony krówką:)
    Sezon ogórkowy u mnie też w pełni:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta krówka. Piękną masz kuchnię. Bardzo podba mi się wystrój : cudowne zasłonki i półeczka z gąskami,bańka z polnym bukietem...Gratulacje dla zwyciężczyni -trochę jej zazdroszczę pięknej nagrody.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że CI się u mnie podoba :) Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  18. Krówka jest po prostu... rozbrajająca!!! Z chęcią zobaczę cały proces tworzenia takiego gadżetu. Nie znam się na sklejkach i tych wszystkich narzędziach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto na Twoje życzenie mogę uwiecznić na zdjęciach taką zabawę w sklejce i pokazać na blogu :) Nie będzie to może święta krówka ale coś innego :)

      Usuń
  19. Gratulacje dla Agi, a krowa super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta krówka i gąski są cudowne, wnoszą do kuchni swojskie klimaty które uwielbiam.
    Ciekawa jestem jak tworzy się takie cuda ze sklejki? czy to trudne? sama takie coś bym sobie zrobiła:)
    Ślicznie u Ciebie więc z chęcią zostanę na dłużej:)
    Pozdrawiam cieplutko
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zazdrostka zrobiona przez Ciebie jest śliczna, bardzo mi się podoba:)

      Usuń
    2. Bardzo CI dziękuję za miłe słowa i miło mi że CI się u mnie podoba :) W następnym poście pokażę jak się robi takie ozdoby ze sklejki, także zapraszam :)

      Usuń
    3. ooo... chętnie poczytam :)
      Krówka rewelacyjna ;)

      Usuń
  21. Piękna, przesympatyczna krówka. :-) Czekam z niecierpliwością na kolejny post.
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  22. krówka ekstra:))))) ale serce skrdła mi makatka z gąskami:))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniołek krówka:) Generalnie bardzo lubię aniołki :) Oglądając zdjęcia nabrałam ochoty na pyszne ogóreczki. Przypomniałam sobie również, że zamierzałam sobie kiedyś kupić bańkę na mleko :) Podoba mi się u Ciebie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. kanka z krówką skradła me serce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Krówki świetne,poprawiają humor,trudno się nie uśmiechać.Ale reszta też super:makatka z gąskami i bańka, no i ten fantastycznie uroczy dzbanuszek w białe grochy -cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że wszystkich ciekawi ogromnie proces tworzenia ślicznej... świętej...krówki.
    Czekam zatem i ja...
    zarazem przepraszam, że czekałaś tak długo na pytanie postawione u mnie...
    Nie, nie fociłam z filtrem...potem na niektórych dodałam przy obróbce taką winietkę,
    moje logo przez to widoczne...a tak mi się rozmywało :)
    ale efekt, rzeczywiście jak z prze lunetę...skupia oko centralnie.
    Pozdrawiam i czekam na Twoje nowe cuda...:):):)

    OdpowiedzUsuń
  27. a...zapomniałam Basiu dodać, że w Twoich pracach podziwiam staranność wykonania...
    która mnie...powala :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna ta krówka:)
    i gratulacje dla Agi:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna i taka radosna ta krówka:)) Ogoraski wyglądają niesamowicie w tych jeszcze fajniejszych słoikach,:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakoś tu trafiłam i wsiąkłam na dłuższą chwilę ..... oj zeszło mi ,zeszło ...poczytałam pooglądałam i myślę, że będę teraz częstym gościem. Fajnie tu u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Taka krówka to może mi po pokoju fruwać hi hi , ale masz jeszcze piekny samplerek z gąskami :)

    OdpowiedzUsuń