czwartek, 4 września 2014

JESIENNE SOWY

Ostatni weekend wakacji spędziłam na tworzeniu tablicy organizacyjnej nad biurko Asi oraz szyciu workowych toreb szkolnych. Efektów końcowych jeszcze nie pokażę……może pod koniec września :) Miałam na to całe wakacje, ale zawsze brakowało tego  cennego czasu :) 
A w międzyczasie uszyłam następne sówki i domek z ptaszkami w podobnej kolorystyce.

Puchata sówka w barwach brudnego różu…..




Sówka z bordową koroneczką…..




Tą  niedzielną sówkę już znacie :)



I domek z ptaszkami w jesiennej kolorystyce….





Ostatnie dwa tygodnie miałam dość pracowite przy maszynie i nie tylko……jeszcze wiele pracy przede mną…… dużo rzeczy do skończenia…. ale mimo tego, jutro wyjeżdżam na cały weekend do koleżanki…..na pogaduchy  i bardzo z tego się cieszę :)

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze……miło mi, że sówka Wam się podobała i witam nowych obserwatorów :)

Życzę Wam udanego weekendu
Basia :)

43 komentarze:

  1. Basiu sówki sa urocze :) co jedna to piękniejsza :)
    pozdrawiam i udanych ploteczek zyczę
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sówki. Tak bardzo dokładnie je zrobiłaś,dopracowałaś każdy szczegół.Pozdrawiam. Kasia z mazurskich pasji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, zawsze tworzysz piękne dekoracje! Takie są domowe )))

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza sówka kompletnie mnie zaczarowała ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne! Basiu ja powoli uczę się szyć na maszynie ale takich cudnych sówek to chyba nigdy nie uszyję :D
    Pozdrawiam Cię gorąco, Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Twoje zawieszki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie uszyte ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, jakie prześliczne sówki!!! Urocze!
    pozdrawiam cieplutko i serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te twoje sówki , słodkie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawde ladne te Twoje prace!!!!
    Pozdrawiam Basienko-Karina:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o matulu padłam pod biurko i leżę plackiem z zachwytu ..przepiękne są te Twoje zawieszki ..sowy czy domki ..wszystko mi jesdno ..CUDO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje zawieszki jak zawsze piękne i perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są te Twoje sówkowe i ptaszkowe zawieszki :)))
    Miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie one słodkie z tymi rzęskami!!!! Piękne! Budka dla ptaszków też sliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podobają twoje szyjątka!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te sowy !!!! Skradły moje serce !!!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne masz pomysły i bardzo dobrze wykańczasz swoje rzeczy, miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te sówki, z reszką jak inne twoje rzeczy, ale zawieszki robisz rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sowy wyglądają pięknie, a ta gałązka, na której są usadowione dopełnia całości:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudowności naszyłaś!!! Sówki to bardzo fajny motyw dekoracyjny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne te sówki :)
    Pozdrawiam.
    http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie one śliczne...zachwycona jestem nimi :)
    Wypadałoby zostawić pozdrowienia nocą...bo ja sówka, ale dziś wyjątkowo za dnia jestem...:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ubawiły mnie Twoje sówki ,są przesliczne i zabawne.Domki z dodatkami jak zwykle cudne!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam:) Ten domek z ptaszkami mnie po prostu urzekł, ogromnie podoba mi się logo bloga, jego nastrój, estetyka, urokliwość...:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sówki przesłodkie.... Piękne poprostu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Simpaticissima creazione.Brava!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. I live in Brazil and would like to know the value because I would like to order, I found it very beautiful! Shirley shicazarini@gmail.com

    OdpowiedzUsuń