piątek, 28 października 2016

KOLOROWO

Chociaż produkcja świąteczna już u mnie ruszyła pełną parą, to w mojej pracowni królują jeszcze  cukierkowe kolory :)
Kilka ostatnich moich prac które zostały uszyte na zamówienie.


Słodki zajączek w sukieneczce w drobniutkie  kwiatuszki 







Fioletowa sówka dla Pani Asi



Urocza girlanda z ptaszkami dla malutkiej Ellie





W tej samej kolorystyce dwa urocze zajączki





I dwie cukierkowe poduchy w postaci sówek


dziękuję za miłe komentarze, odwiedziny i pozdrawiam jesiennie 

Basia :)





10 komentarzy:

  1. Ależ to wszystko słodziutkie, urocze, prześliczne...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, PRZECUDNE wszystko!! Pokaż nam koniecznie świąteczne szyjątka:)
    ściskam cieplutko i życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i pastelowo. Uwielbiam Twoje sowy ale i te ptaszki są rozkoszne!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorowo, pastelowo, rozweselająco ...
    zwłaszcza, że za oknem szaro, buro, ponuro ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle pięknych prac! chyba najbardziej mi się podoba girlanda z ptaszkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko cudne ale ptasiory skradly moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, dziekuje ci bardzo za piekne kroliczki i przecudna girlande z ptaszkami dla mojej Ellie. Wszystko mi sie niesamowicie podoba. Piekne wykonanie :-) :-):-). Pozdrawiam Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne dodatki do pokoju dziecka!!!!!

    OdpowiedzUsuń